Ajattelin tehdä tästäkin postauksesta tälläsen aika kisa-aiheisen, joten teen tähän koosteen kaikista kisoista, missä oon tänä vuonna käynyt. Huom! Noi kisat, mistä kirjotan ei oo tapahtumajärjestyksessä.

Salpaus: Käytiin kaks kertaa Salpauksessa kisoissa. Ekaa kertaa ihan keväällä, jolloin tein Helmillä ja Taavilla nollaradan, ja sieltä saatiin mukaan karkkipussi ja 1 clear round ruusuke. Toisella kerralla olin pelkällä Taavilla, ja silloin tuloksena oli 60 cm luokan voitto, ja saatiin ruusukkeen lisäks paljon esinepalkintoja.

Kirjonurmen talli: Oon menny kirjonurmella tietysti aika monet kisat, koska se on mun ja Helmin kotitalli. Akoissa estekisoissa menin kolme luokkaa ja tuloksena 2 clear round ruusuketta. Tokat ja neljännet kisat oli koulukisat ja ne meni suoraan sanottuna huonosti, kolmannet kisat oli seuranmestaruusestekisat. Ne meni ihan hyvin, Taavilla yks 4 vp:n rata ja Helmillä yks nolla ja junnuseuranmestaruuden voitto. Viimesimmät oli ne clear round kisat, joissa kolme clear round ruusuketta+ yks 4 vp:n rata. Menin nää kisat siis Utulla ja Helmillä. Lisäks yks estekurssiruusuke kesältä, mutta se ei ollu mitekään mikään kisaruusuke. Tein kyllä estekurssin loppuradan puhtassati, mutta olisin saanu sen vaikka en olis saanut nollarataa.

Korpikylän kartanon ratsastuskeskus: Olin siellä kahtena päivänä, mutta koska ne kuulu siihen samaan Korpikylä Spring tour- kisaan, niin lasken ne yhdeks. En kerro kaikista luokista koska menin siellä 6 luokkaa, mutta yhdessä tipuin, yhdessä olin 5. vaikka luokassa oli yli 50 lähtijää ja sit menin mun elämän ekan 90 cm:än luokan.

Korpilahti, Suojakallion kenttä: Kun olin ekan kerran tänä vuonna Suojakalliolla kisoissa, voitin mun elämän ekan voittoruusukkeen, ja sillon olin Taavilla  ja Helmillä. Tokalla kerralla olin pelkällä Taavilla, ja sillon toinen sija 60 cm luokassa.

Riihimäen raviradan kenttä: Täällä sain kolme rataa 4 vp, ja yhdestä 8 vp.

Tampereen ratsastuskeskus: Tampereella sain 1 clear round- ruusukkeen, yhden 6. sijan ruusukkeen ja yhden 8. sijan ruusukkeen. Kuitenkin neljäs luokka meni huonosti, 12 vp, tosin 4 niistä oli aikavirheitä, jotka johtu siitä että Taavi kielsi.

Takkulan Talli: Ekoissa kisoissa tänä vuonna Takkulassa, tein kaks nollarataa, mutta liian hitaasti. Ei aikavirheitä, muttei myöskään sijoituksia. Tokat kisat oli nekin clear ruound kisat, ja niissä menin Helmillä kaks nollaa luokissa 80 ja 90 cm.

Sappeen ratsutila: Täällä menin Helmillä ja Taavilla, kaks nollarataa, yks 4 vp, ja kolmas nollarata jossa sijotuin toiselle sijalle.

Four Winds Stable: Ekassa luokassa kiellettiin ulos, tokassa perusradalta 4 vp.

 

Nyt loppuun taas linkki videoon: https://www.instagram.com/p/BbMqpjPls0l/?taken-by=ponyteam2k17

Ja tää on siis 2. päivän luukku, vaikka se tuli noin 10 min 3. päivän puolella.