Tähän luukkuun ajattelin listata mun 15 hauskimman näköstä tippumista ja sillon tietysti lisäks linkki tippumisvideoon. Alotan vähiten hauskasta ja etenen siitä hauskimpaan. Ja siis suurin osa näistä tippumisista on täysin mun omia vikoja, koska jos jotain temppuilee siellä hepan selässä tai menee villillä shettiksellä ilman satulaa tai unohtaa kiristää satulavyön, niin kyllä se on ihan oma moka. Oon siis muuten tippunu n. 45 kertaa.

 

15. Tää tippuminen oli Taavilta kisoissa ja siitä toi video on. Se on mun mielestä hauska koska se näyttää, etten tippuis, ja sit tipun kuitenkin.

14. Epäilen vahvasti, että se oli aika hauskan näköstä kun meen nyt jo edesmenneellä Tikki-suokilla ravia naistensatulassa ilman satulaa ja luiskahdan alas.

13. Se, kun meen ravia Otolla ilman satulaa ja sit vaan oon maassa. Otto ei siis tehny mitään.

12. Sillon kun Helmin satula valu kisoissa eteen ja Helmi suuttu ja pukitti mut alas.

11. Kun tipuin Helmiltä maastossa kun Helmi käänty nopeesti pelästyessään kettua. Pidin siis ohjista kiinni jollon tipuin vasta Helmin oikeella puolella maahan, vaikka olin jättänyt Helmin selän jo Helmin vasemmalla puolella.

10. Se varmaan oli ihan suht hauskan näköstä kun tipun järveen Tupuna- shettikseltä kun se hyppää pystyyn. Tupuna oli meillä yhtenä kesänä kesäponina.

9. Todennäkösesti se oli enemmän inhottavan kun hauskan näköstä, kun tipuin Helmiltä esteeseen. Olin laittanu esteen alle sellaset pelottavat ruskeet laatikot, joten Helmi kielsi.

8. Tein nyt jo edesmenneellä risteytysponi Luukaksella maailmanympärimatkaa, ja osuin sen pepussa olevaan "pukkinappulaan" joten se pukitti mut alas kun olin takaperin. 

7. Se, että tipuin Helmiltä Aramaralla kisoissa ollessa, kentän lanka-aitaan, ja se sortu aika pitkältä matkaa. 

6.  Sillon kun menin yhdellä mun koeratsastamalla hepalla (se eka niistä) Ja jäin hetkeks roikkumaan jalustimeen.

5. Menin Pallella ilman satulaa, se pukitti, lensin tosi paljon suoraan ylöspäin ja sillä aikaa palle livahti mun alta pois. Tipuin suoraan polvilleen, mutta ei sattunu. Raippakin jäi käteen oikeeseen asentoon.

4. Mun sisko työnsi mut alas, kun yritin ottaa raippaa maasta samalla, kun olin Pallen selässä. 

3.  Kun tipuin Luukakselta kisoissa kun se kielsi sarjan tokalle osalle. Tulin kuperkeikalla kaulan yli ja jaloilleen maahan.

2. Tääkin on Luukakselta, tipuin sen pukeista kun menin ilman satulaa ihan toisen hepan perässä ja Luke vähän innostu siitä. 

1.  Tääkin on jo edesmennyt heppa, siis Lumppa. Se meni tosi kiltisti, mutta tiessä oli kuoppa, ja lumppa meni polvilleen ja mä tipuin. Pää edellähän sieltä tietysti tultiin.

 

Ja tässä linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=3zbAUTHmDz4