Tässä postauksessa hevosia jotka on Kirjonurmen tallin, mun, mun siskon, mun tädin tai mun äidin omistuksessa, mut ne ei käy tunneilla.
Golden Pearl

Helmi on siis mun oma poni, joka on nyt 12-vuotias. Helmi on siis 144 cm korkee, ja se on tuotu Irlannista.
Quenchiro

Onni on 5 v, ja se ei oo tuntikäytössä. Onni on isokokonen ruuna, ja sitä saa käsitellä vaan kokeneet.
Blueberryhill´s Blue Diamond

Diiva on sairauden takia vaan siitoskäytössä, mutta se on tosi kiltti. Diiva kilpailu joskus 120-tasolla.
Kirjonurmen Uni

Uni on sähäkkä 5 v tamma, joka on Piken toisiks viimenen varsa.
Beau

Tähti on mun tädin omistama KWPN tamma. Se tykkää ihmisistä.
Corfu z

Corfun omistaa myös mun täti. Corfu on ruuna ja se tykkää hypätä.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.