Kun uutta tietoo Helmin tilanteesta ei mullakaan oo, niin ajattelin tehdä postauksen mun varusteista. Eli Helmillä on estesatula, ruskea Voltaire. Siinä on vyö, jonka sisällä on pienet ilmatyynyt, jotta se olis mukavampi hevoselle. Mun kisavyö on nahkanen, muotoiltu ja ruskea. (Helmin normivyö on musta) Mulla on kahdet suitset, mustat ja ruskeat, joista mustia en juuri käytä. Tällä hetkellä käytössä on melko paksut kolmipalat. Helmillä on aika monta riimunnaruu, joista yks on pörrönen. Riimuja on neljä+nahkariimu. Kahdessa niistä on irrotettavat pehmusteet ja yhdessä kiinteät. Lisäks on martsari, jota käytän esteillä, ja reippaissa maastoissa. Lisäks mulla on kahdet etu- ja takasuojat. On myös pintelit ja patjat, tosin niitä en usein käytä. Sitten on tietysti harjat, linimentit ja kavioöljy, jota tosin käytän vain kisoihin mennessä. Heppanameja mulla on kolme pussia Likit snäksejä, kilon pussi jotain nameja, ja kaks heppasuklaalevyä. Lisäks 5 huopaa, tosin yhtä käytän vaan kisoissa. Lisäks mulla on korvahuput. Loimia mulla on kaks paksua kuivatuslointa, joita voi käyttää myös ulkona kun ei sada, 0 g:n sadeloimi, 200g:n toppis, villaloimi, 2 fleecelointa, sisätoppa ja kaks vilttiä. Lisäks mulla on satulasaippua ja -vaha. Saatoin unohtaa jotain, mut tässä suurin osa.