Olin tänään meidän tallilla leikkimielisissä agilitykisoissa. Mun lisäks oli vaan kolme lähtijää, tosin mä tulin kahdella ponilla. Tehtäviä oli tunnelista meneminen, ovimaton ja lavan päältä käveleminen, tötteröiden pujottelu, puomin ylitys ja lelun kantaminen ponin selässä. Sijotukset meni näin: Sija 1:Silja ja Palle, sija 2:Eva ja Otto, sija 3:Mä ja Ofelia, sija 4:Hilla ja Luke, Sija 5:Mä ja Helmi. Se oli siis nopeus kilpailu, mut Helmi on isompi nii se kääntyy hitaammin ja siks me hävittiin. Alla kuvia kisoista. 

 

Silja%20ja%20Palle%204.jpg

Voittajat Silja ja Palle palkintojenjaossa.

 

IMG_4447.jpg

Toiseksi tulleet Otto ja Eva menossa tunneliin.

 

IMG_4440.jpg

Mä ja Offe lavalla. Tultiin kolmanneks. Ps. Offe lähti tänää oikeeseen kotiinsa.

 

IMG_4442.jpg

Neljänneksi Hilla ja Luke.

 

elina%20ja%20helmi%204.jpg

Mä ja Helmi helpotetussa tunnelissa. Oltiin tosin siis vikoja.